Zoeken
Registreren | Inloggen

Veelgestelde vragen

Abonneren

Kan ik een abonnement afsluiten bij SuperSong?
Nee, wij zijn per eind 2018 gestopt met het aanbieden van abonnementen. Wij wijzen u graag door naar onze webshop voor het maken van losse bestellingen.

Webshop

Wat is de verzendtijd?
Als de betaling voor 16:00 uur bij ons binnen is, wordt de bladmuziek dezelfde werkdag verstuurd. Volgens de richtlijnen van PostNL heeft u het pakket de volgende dag in huis. Voor eventuele vertragingen van PostNL is SuperSong niet verantwoordelijk.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij leveringen in Nederland en de rest van Europa bedragen de verzendkosten € 2,25. Bij een totaalbedrag boven de € 25,00 is de verzending gratis. Buiten Europa zijn de verzendkosten altijd in overleg.
Kan ik de bladmuziek, CD's en DVD's retourneren?
De artikelen verkrijgbaar in onze webwinkel zijn te kopiëren. Daarom kan de bladmuziek van SuperSong en de Stef Meeder artikelen niet geretourneerd worden.
Uit welke betaalwijzen kan ik kiezen?
U kunt betalen via iDeal, automatische incasso of u kunt er voor kiezen zelf het bedrag over te maken.

Overige vragen

Krijg ik de bladmuziek van SuperSong digitaal toegestuurd?
Nee, de bladmuziek wordt per post naar het door u aangegeven adres opgestuurd.
Kan ik de bladmuziek van SuperSong in een winkel afhalen?
Nee, onze bladmuziek is alleen via de webshop van SuperSong.nl verkrijgbaar.
Zijn er kosten verbonden aan het registeren bij SuperSong.nl?
Registeren is kostenloos en niet verbonden aan het abonnementsysteem. Door een account aan te maken bij SuperSong kunt u gemakkelijker onze webshop gebruiken, uw adres of contact informatie wijzigen, uw bestellingen inzien en een verlanglijst bijhouden.
Klantenservice
Bel: 0495-526626
(ma-vr 09:00 - 17:30)